سه شنبه ۲۴ مهر ۰۳

فال کارت عشق

مراقبت از مو آنلاین کاشت مو

فال کارت عشق

۲۴ بازديد

سرهنگ وایت، به فرماندهی گارد پیشرفته، درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استی برای هل دادن اسلحه به جلو فرستاد تا در صورت احتیاط حمله بوئرها از جلو. زمانی که این اسلحه ها به گارد پیشرفته رسیدند، بوئرها هنوز حدود دو مایل عقب نشینی می کردند. سپس چند گلوله به سمت آنها شلیک شد. اگر سرهنگ وایت، در وهله اول، با ماکسیم‌های خود به سوی بوئرها، که آنها را غافلگیر کرد که اسب‌هایشان را در نزدیکی انبار هند آبیاری می‌کردند، تیراندازی می‌کرد، ضرر قابل توجهی 265 متحمل می‌شد. اما هدف ما این نبود، زیرا به فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استثنای درگیری کوچک شب قبل، بوئرها هنوز ستون را مورد آزار و اذیت قرار نداده بودند، که تنها هدف آنها رسیدن به ژوهانسبورگ در صورت امکان بدون جنگ بود.

ساعت ۱.۳۰ بعد از ظهر
در این ساعت به فروشگاه هند رسید.

در اینجا نیروها یک ساعت و نیم فال جدید و آنلاین قهوه 266 , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراحت کردند.

متأسفانه، به سختی هیچ آذوقه ای برای مردان و اسب ها در دسترس بود.

ساعت ۳ بعدازظهر
یک گشت افسران متشکل از سرگرد ویلیرز (نگهبانان اسب سلطنتی) و ستوان گرنفل (نگهبانان اول زندگی) و شش مرد، به منظور شناسایی جناح چپ موقعیت بوئر حرکت کردند، در حالی که کاپیتان لیندسل با نیروی دائمی خود پیشاهنگان پیشرفته، طبق معمول برای شناسایی نزدیک به جاده اصلی به راه افتادند. در همان زمان، یادداشتی را به فرماندهی نیروها 267 در کروگرسورپ فرستادم مبنی بر اینکه در صورت ملاقات نیروی دوستانه ام با مخالفان در مورد رویکرد آن، باید مجبور شوم شهر را گلوله باران کنم و بنابراین به او دادم. این هشدار برای اینکه زنان و کودکان از خطر خارج شوند.

به این یادداشت، که توسط یک بوئر که در ون اودتسورن بازداشت شده بود، فرستاده شد، من هیچ پاسخی دریافت نکردم.

در فروشگاه هند به ما اطلاع دادند که نیروی جلوی ما در طول ظهر به حدود ۸۰۰ نفر افزایش یافته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت 268 , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که تعداد زیادی از آنها در دامنه تپه سنگر گرفته بودند.

ساعت ۴.۳۰ بعد از ظهر
چهار مایل آن سوی فروشگاه هند، ستونی که پیشاهنگان را دنبال می کرد، که با مخالفت مواجه نشد، از ارتفاعی شیب دار حدود ۴۰۰ فوتی بالا رفت و با دید کامل از موقعیت بوئر در طرف مقابل دره ای عمیق که 269 توسط یک دره وسیع عبور می کرد، آمد. sluit” یا مسیر آب گل آلود.

با ایستادن بر روی فلات یا خار، که نیروی ما برای اقدام روی آن تشکیل می شد، نمای جلوی ما به شرح زیر بود:

با عبور از موقعیت خود به سمت غرب، فروشگاه جاده کروگرزدوپ که دره و موقعیت بوئر را تقریباً در زوایای قائم به هر دو خط طی می کرد، می گذشت.

بلافاصله در شمال این جاده، در نقطه ای که بر فراز خط آسمان در شیب مقابل ناپدید شد، خانه باتری ملکه و کارهای خاکی قرار داشت که از هر طرف کاملاً بر دره فرمان می داد و در فاصله ۱۹۰۰ یاردی از نقطه نظر ما.

حدود ۱۰۰۰ یارد پایین دره به سمت شمال، یک خانه مزرعه ای قرار داشت که توسط یک مزرعه انبوه احاطه شده بود که در کنار دره قرار داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.